Home

Home

F.A.Q. (Frequently Asked Questions)

1. Welke steen past bij mij?

Dat is voor iedereen verschillend. Bij de edelstenen hebben we in de beschrijving van het product zover mogelijk aangegeven voor wie de steen geschikt is. Bij de kenmerken kunt u hier ook meer over vinden. Wilt u een persoonlijk advies, koop deze dan of neem dan contact met ons op info@gemstoneshop.nl. Wilt u liever de steen eerst een keer voelen, kom dan bij ons langs in de winkel. Graag even een afspraak maken voordat u langs komt.

2. Hoe lang is de levertijd?

Dit hangt af van de gekozen verzendmethode (kijk voor meer informatie bij Verzenden). Ik verstuur uw bestelling zo snel mogelijk. Vrijwel alle bestellingen komen binnen 3 werkdagen aan. Heeft u haast omdat het bijvoorbeeld een cadeautje is, mail ons dan eerst even op info@gemstoneshop.nl, dan kunnen we kijken wat er mogelijk is.

3. Hoe zit het met de garantie?

Kijk daarvoor onder garantie.

4. Verzendkosten buitenland

Aan bestellingen van klanten buiten Nederland, worden in Gemstoneshop.nl verzendkosten a € 19,95 toegerekend, echter wanneer blijkt dat uw buitenland bestelling per  envelop goedkoper kan worden verzonden, wordt dit ook gedaan. U als buitenlandse klant krijgt dan een waardebon waarmee u korting krijgt op uw volgende bestelling binnen Gemstoneshop.nl 

FAQ per onderwerp:

* In afwachting van IDeal betaling

"Gisteravond heb ik een bestelling gedaan van een Edelsteen en deze betaald middels IDeal. Vanochtend heb ik onze rekening gecheckt en het bedrag is inderdaad gisteravond al afgeschreven. Zojuist keek ik in mijn account op jullie site en bleek dat de status nog steeds is “in afwachting van IDeal betaling”. Betekent dat dat er iets niet is goed gegaan?" 

- Meestal is de betaling dan wél goed gegaan. Dit is een fout van Ideal zelf en kan alleen handmatig door ons worden gecontroleerd en bevestigt. Dit  doen we gelijktijdig met het klaarmaken van de bestelling, waardoor deze melding direct omgezet in

"uw bestelling wordt klaargemaakt voor verzending"  of "bestelling verzonden"

* Ringmaten, zilveren ringen

"Ik heb een vraag over een bestelling die ik wil doen het gaat om een edelsteen ring voor mijn dochter. als de ring toch niet past mag ik hem dan terugsturen?"

- Wanneer een zilveren ring niet past mag deze, mits onbeschadigd, worden geretourneerd, de kosten voor het terugsturen zijn voor u en alleen de waarde van de ring wordt danwel omgezet in een kortingsbon, ofwel teruggestort op uw bankrekening.

* Losgelaten Steen?

 Kijk daarvoor onder garantie.

Mocht je vraag hier niet tussen staan kan je mij altijd mailen via GemStoneShopNl@gmail.com