Home

Home

Retourneren

Omdat wij een MCS-vriendelijke (web)winkel zijn, dit betekent dat net als onze natuurlijke edelstenen ook onze eigenaresse en medewerkers geen chemische en geurrijke producten verdragen, worden bestellingen geurvrij verzonden en geurige/ruikende retourzendingen niet verwerkt.

Zie meer over MCS in de Groen Bezig :) info pagina en bijbehorende chemicaliën Blog

Ben je niet helemaal tevreden over je bestelling? Dan kan je het natuurlijk in dezelfde staat als hiervandaan verzonden, terugsturen. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren door een mail te sturen naar: info@gemstoneshop.nl. Na de annulering heb je 14 dagen de tijd op je bestelling retour te sturen.

Na ontvangst van je retourmelding wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening die gebruikt is bij het plaatsen van je bestelling mits het product in goede orde weer retour ontvangen is.

Je krijgt dan het volledige orderbedrag van je ontvangen order teruggestort.  Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed en afgetrokken van het totaalbedrag. De kosten voor het retour sturen naar ons zijn voor je eigen rekening. (zie voor huidige kosten postnl.nl)

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Eventuele (gedeeltelijk verrekende) terugbetaling van aankoopbedrag vindt alleen plaats wanneer ik het complete product retour heb ontvangen. 

Zowel het risico van verzenden als de kosten bij een retournering zijn voor eigen rekening. Voeg bij je retour je naam en ordernummer toe, zodat we makkelijk je retour in behandeling kunnen nemen. 

Stichting Edelsteen Inspiratie adviseert je retour met track & trace te versturen of te zorgen dat je een verzendbewijs hebt. Op deze manier kan je altijd bewijzen dat je iets retour hebt gestuurd als dit verdwijnt bij de post.  Doe je dit niet en komt het niet aan bij ons, kunnen wij de retourzending niet afhandelen. 

Maatwerk

Elk gepersonaliseerd artikel is uniek en maatwerk. Op bestelling gemaakte en gepersonaliseerde/afgestemde artikelen kunnen wel geretourneerd worden. Deze producten komen echter niet in aanmerking voor het vergoeden van de gemaakte kosten.